DÁŠINY KROKOVÉ VARIACE

Dnešní den má svátek Dáša, domácí podoba norského
jména Dagmaer, která značí "svatý nebo velký den."
Domácké podoby: Dáda, Dáša, Dášenka, Dagmara,
Daisy, Dája. A protože v našem okruhu DÁŠA je, tak
gratuluji, pozdě, ale přece. Takže Dáše přikládám
růžičku.



Měla jsem dnes perný den.Byla jsem se hned ráno podívat
na jeden malý byt, protože tím, že jsem zůstala na vše sama,
neutáhnu finančně stávající bydlení. Dluhy nejsou řešení.
Pak jsem ještě jela do mediální společnosti, která zajišťuje
TV, internet a telefon. Změnou počtu stanic se stalo, asi
jako "vánoční bonus", že byl odpojen telefon. Kdybych to
neurgovala, tak by se nic nedělo. Ovšem děje se tak po každé
změně, už potřetí. Pak jsem ještě měla schůzku s jedním
známým v kavárně Mia a v poledne jsem šla do knihovny.
Odtud jsem jela autobusem ke škole, pak do Večerky a už
jsem toho měla až až. Původně jsem ještě chtěla jít do
Billy, ale momentálně dia džemy nebyly. Ušla jsem celkem
11 000 kroků a přinesla jsem si domů měkký balíček, který
pokud vydržím se nepodívat, dám pod stromeček.


hledání bytečku

kavárna Mia ve středu města

Komentáře

  1. Milá Hanko, hledání menšího bytu je velmi moudré řešení nové situace.Také mne okolnosti donutily najít si byt 1+1. Teď jsem ráda, že jsme to s dětmi vyřešili včas. Přeji Ti co nejlepší výsledek Tvé snahy.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi perný den. Hledání nového bydlení je velká starost. Dáreček pro tebe? Přeju ti pěknou věc pro hezkou vzpomínku.
    Konečně se snad komentář zobrazí, když už jsem se sem po mnoha pokusech dostala. Hezký víkend přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu těžký den. Jinak přečetla jsem si popis, co máš po straně a jsem taky člověk, který se všemi jedná upřímně. Přátelé si na to zvykli, jiným se to nelíbí. Správně jsi vystihla, že 'To se dnes nenosí'. :)

    OdpovědětVymazat
  4. hledání menšího bytu je náročné, ale moudré. Taky jsem maminku přestěhovala na její přání do menšího.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale to je opravdu nízko to přízemí. To bych měla strach, aby mi tam někdo nehodil cihlu nebo něco. Kolem je plno hospod a barů.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .