PĚT SOVIČEK DO SBÍRKY


Bylo nebylo. Včera přišly tři balíčky. Kromě křížal
z jihočeských sadů a knížky o Písku, se objevilo i několik
sov. Nevím, čím jsem si je zasloužila ? Jsou ale pěkné.

Jde o šikulku obecnou, jménem DÁŠA. Šikovné ručičky
obdivuji a dárkyni moc a moc děkuji.
Nejvíce mne zaujal oranžový závěs s třemi sovičkami,

dvěma malinkými a jednou větší. Sympatická je také
ta, kterou jsem si přilepila na nový adresářík. Na jehly
a špendlíky jsem zvolila další sovu s modrobílým
proužkem. Všechny ptáčky ženského rodu jsem doplnila
do galerie a prezentuji i nyní jako ilustraci.


Komentáře

  1. Sovičky jsou všechny moc pěkné. Nejhezčí je závěs. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš, hezký dárek a ani moc místa nezabere. Můžeš ho mít kde chceš. Dokonce je i pěknou dekorací na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné dárečky! Mně se nejvíce líbí jehelníček. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Otavínko, líbí se mi celý Tvůj Sovinec. Těch už tedy je požehnaně.Ale mít sovičku na adresáři musí být bezvadné, protože ten používáš denně a tak i milovaný symbol máš stále na očích.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .