MILANOVY KROKY

 Osmnáctý červen je ve znamení svátku jména MILAN,

 v překladu značící milovaný. O všech dnešních oslavencích

 to mohu potvrdit. 

Krátce po sedmé hodině ráno jsem šla na tramvaj a jela

do středu města. Po dvou zastávkách jsem u vlakového

nádraží přestoupila na číslo 7, abych se dostala na Náměstí

hrdinů, kde sídlí lékárna SPEA, kde byly odloženy tzv.

Eliščiny prášky. Pak jsem Riegrovou ulicí odešla do

Pekařství na náměstí, kde lze koupit žitný chléb kmínový,

který zabalený v plátěné utěrce, v mikrotenovém sáčku

a uložený do chladničky, vydrží 14 dnů vláčný. 

Odtud jsem došla do Knihkupectví BETA Dobrovský, kde jsem 

měla objednanou první knihu od Pogodů " Hoď se do Pogody".

 

Pak jsem šla na poštu a v bublinkové obálce jsem ji odeslala

do plicního sanatoria v Jevíčku. Doufám, že adresátovi

udělá radost. Pak jsem přešla náměstí a přes ulici

Pavelčákova se dostala na zastávku tramvaje U Drápala.

Po vystoupení v naší čtvrti jsem šla ještě do lékárny

U Růže a pak domů. Ušla jsem celkem 3 300 m.

Připadala jsem si jako kdybych vystoupila z rybníku,

ale to jsem se jen koupala ve vlastním potu. Dnes jsem

si dávala pozor, abych neprošvihla Polední Sirény.

Dnes mluvily Sandra Pogodová a Jitka Asterová a jejich

povídání zahájila skupina Chinaski s písní Báseň. 

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .