OSKAROVY KROKY



 


 Dne 1. srpna slaví svátek OSKAR

Toto mužské křestní jméno je pravděpodobně islandského původu. Existují ovšem nejméně tři různé teorie jeho výkladu. První z nich se opírá o staroislandské jméno Asgeirr, které překládáme jako „boží kopí“, kdy „as“ znamená „Bůh“ a znamená „geirr“ kopí. Druhá teorie vychází ze staroněmeckého Ansgar a třetí z indického Osgar, obojí opět s významem boží kopí. Domácí podoby jsou Oskárek, Oska, Oki nebo Os.

Kolem osmé hodiny ranní jsem odjela na vlakové nádraží. V sobotu je zde otevřena pošta

a tak jsem poslala naší Kitty zásilku, aby ji dostala včas. Chystala jsem se na její desítku a místo

toho nás blog.cz hodil přes palubu. Doufám, že nepřijdeme o její články a vymyslí něco, jak pokračovat

v blogování. Hrozné vedro mne zcela odradilo od dalších kroků a tak jsem nejbližší tramvají

odjela domů. Celkem jsem ušla 2 000 m.

Víte, že do konce roku zbývá 152 dnů?

 

 

 

 

Komentáře

  1. Fukčarinka - Oskar,zvlastnilzvláštní jmeno,méno já poznala pouze jednoho. Jmenoval se tak manžel me kolegyně.

    OdpovědětVymazat
  2. Měli jsme ze strany strýčka, u kterého jsem bydlela jednoho Oskara, býval ředitelem Zahradnické školy u nás v Zábřeze, je už bohužel dávno na obláčku, ač byl jen o dva roky starší než já.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, Kitty má nový blog docela přetažený i se svými články. Není sice na blogspot, ale najdeš ji u mne na novém blogu v odkazech i ostatní blogery na nových místech. Vyber si a přetáhni co potřebuješ.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .