FOTOKNIHA PRO SYNA

Letos slavil můj syn 50. narozeniny a tak jsem si vymyslela
neobyčejný dárek. Jenže od návrhu k realizaci to nebylo tak
jednoduché. Doufám, že se mu to líbilo, tvářil se spokojeně.


Sousedka Libuška, která píše rodinnou kroniku mne navigovala
do firmy, která sídlí poblíž hotelu Palác. Já jsem ovšem netušila,
že jsou téměř vedle sebe dvě firmy, které si konkurují. Ovšem
navzdory tomuto omylu jsem vkročila do míst, kde za mých
mladých let býval buffet a chodili jsme tam na obědy. Protože
jsou obě firmy blízko univerzity, je tam skoro pořád plno.
Vlastně jedním z názvů firmy POWER PRINT je DIPLOMKA.



Fa sídlí na Tř. 1. máje č.23.

Když jsem tam přišla 13. února, tak se mne ujala
mladá dívka velice příjemná a ochotná. Studenti si dokáží
sami nahrát texty i fotky, ale já si netroufala. Není mi už dvacet.


Vedoucí paní Věra ukazuje studentům postup.

Slečna Eva - velmi ochotná pracovnice, která měla ten nejlepší zájem
na tom, aby FK vypadala pěkně. Několikrát poradila, aby se dobrý nápad
vydařil. Určitě se stanu jejich trvalou zákaznicí.


Do konce měsíce byly listy vytištěny a svázány. Já nespěchala.


Výslední produkt měl 40 listů z rubu bylo nebíčko
a zpracováno sto fotek. Zprvu černobílých a později barevných.

Titulní list

Gratulace jubilantovi

nebíčko od Petříka - použité na rubových stranách

Poslední list Fotoknihy

Chtěla bych poděkovat několika mým přátelům, kteří pomohli mému
snažení vyhotovit dárek. Především mému mágovi, Petříkovi Šafránků,
Ing. Šafrymu, Libušce z Časoděje a dalším.






Komentáře

  1. Babičko kniha je opravdu nádherná, udělala radost nejen Petrovi, ale nám všem. Stane se opravdovou rodinnou památkou. Díky za ni.

    OdpovědětVymazat
  2. Takové dárky jsou nejkrásnější a zůstanou jako trvalá památka pro celou rodinu.

    OdpovědětVymazat
  3. Hana, ty jsi zlatá, máma i kamarádka. Mimo jiné, co málokdo tady ví, jsi průvodcem na mém básnickýcm tažení. Jsem moc rád, že nám to vyšlo podle tvých přání. Těším se další společné konání. Měj se hezky a tvůj oslavenec Petr Veliký také, jeho klan rovněž.
    Tvůj Petřík Petr Šafry ze znamení vodnáře a vydry.

    OdpovědětVymazat
  4. Vím už delší dobu, že máš výborné nápady a umíš je uskutečnit. Zanecháš po sobě "širokou stopu" jak se říká.Vím podle sebe, jak je milé, když mi potomci věnují jako dárek buď kalendář s fotografiemi rodinnými nebo knihu s fotkami vnoučat.

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, to musela být krása! Já nevím, jestli bych něco takového dala dohromady, asi bych nevěděla, jak na to. Výsledek byl famózní a syn měl určitě velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc krásné, určitě měl syn velkou radost. Můj syn bude v létě slavit 30. narozeniny, tak už přemýšlím, co mu pořídit, protože by to chtělo něco, na to jen tak nezapomene. Hodně se zajímá o investice, mince a různé jiné kovy. Napadlo mne mu koupit lunární sérii, myslím, že z toho by měl velkou radost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .