OD LÉKAŘE K LÉKAŘI

Dnes jsem od 11 hodin do odpoledních patnácti, chodila od
doktora k doktorovi. Zprvu jsem absolvovala krevní testy,
pak zase jsem se byla objednat na radiologii. Tramvaje ve
městě mají výluky a taky ulice vedoucí z náměstí jsou


rozkopané. Ovšem než vejdete např. do Riegrovy ulice, tak
to nevíte, ale zábranu najdete u Náměstí Hrdinů, kde jsou
auta a zábrany. Takže se musíte vrátit a celé to obejít. Velice
špatně jsem šla, bolesti byly doslova kruté. Už taky tři noci
bolestí nespím a pak usnu vyčerpáním. Jsem zvědavá jaké
rady dostanu koncem týdne v centru bolesti. Celkem jsem
ušla 3 600 m.

Komentáře

  1. Milá hanko, kéž by aspoň ta trocha dnešní poezie pomohla od bolesti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, ani nevíš jak s tebou cítím a často na tebe vzpomínám, jestli tě bolest už tak netrápí...jak čtu trápí...

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední články jsi měla optimistické, myslela jsem, že už bolesti zvládáš. Snad i jaro už pomůže. Přeju ti to a držím palce i pěsti ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Snad ti Hani, v centru bolesti pomůžou, moc ti to přeji!

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, koukám, že bolestí trpíme obě.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .