PÍSMENKA ELEKTRONICKY



Ani byste nevěřili, co od pondělí dělám? Protože se blíží konec
roku 2014 očekávají redakce některých časopisů jmenné
a věcné rejstříky. Moje kamarádka Maruška je každoročně
dělá a předává je k mým rukám psané tiskace, abych to vyluštila
a přepsala do elektronické podoby. Jde o celkem asi šedesát
stran. Byly doby, kdy to nebyl problém, ale čím jsem starší, tak
na to hůře vidím a po každém písmenku se jdu projít po baráku.
Mezitím si kolem poledne udělám oběd, protože pečovatelská
služba bude vykonávat své činnosti až v lednu 2015. Naštěstí jsem
zásobena dětmi a sousedkami. Taky jsem volala do několika hospod,
které rozváží obědy, ale zůstalo jen u slibů.

Komentáře

  1. V tom ti nepomůžu, ale přeju, ať se dílo podaří. Aspoň nemáš čas myslet na nemoc... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děláš dobře, Haničko, že si dáš pauzu mezi čtením, oči potřebuješ na dlouho.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to máš Hani, "zábavu" na dlouho, ale aspoň zaměstnáš a lépe ti to doma utíká.
    A máš hodné děti i sousedy, že tě nenechali na holičkách, když ta pečovatelská služba bude dojíždět až po Novém roce.

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, Ty tak intenzívně pracuješ ! A já už měla obavy, že Tě znovu sklátila nemoc. Tak ať se daří :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem měla obavy o Tvé zdraví,když se neobjevil nový článeček.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jdu hlavně pozdravit, ale také chci říct, že takové "zaměstnání" má něco do sebe. Když je člověk nemocný, více si uvědomuje svou samotu a takhle se mozek soustředí na jinou činnost. Určitě máš radost, jak ti to jde. Přeji stále se lepšící zdraví.

    OdpovědětVymazat
  7. Nakonec jsi Hani zaměstnaná. A já si myslela, že odpočíváš a odpočíváš. S službou pečovatelskou a jejím nástupem je to svízelné, ale až tak? Snad už nyní by bylo pozdě, no mají čas... Ještě, že máš tak hodné děti a sousedy. Moc zdravím a přeji více a více nových sil. Nepřepínat se! Měj na paměti.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem moc ráda, práce, ta tě zabaví, ale stejně odpočívej a relaxuj.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .