JSEM ZPÁTKY !

Ano, ano. Jsem už zpět doma. Včera jsem přijela taxíkem Paušálníčkem.
Než jsem se trochu zaklimatizovala, přišly děti. Trochu jsme všichni
zregulovali, co včíl a co potom. Naháním Pečovatelskou službu a čekám.


Ven nesmím, musím mít klidový režim, ale zase ne moc. Nějak mám problémy
i se psaním, protože, to co jsem chtěla psát už bylo napsáno a tak se nechci
opakovat. Ještě 19. prosince půjdu na kontrolní rentgen do nemocnice. Prý
je to tak na měsíční léčení, ale nemocnice je přeplněná. Cítím se stále unavená,
ale doufám, že se brzy dostanu do té správné polohy.

Komentáře

  1. Haničko, tak tě zase vítáme mezi námi a jsme rádi, že je líp a hlavně, že jsi doma! Musíš pomalu, nepřepínat se, rodina tě určitě podpoří a pečovatelská služba taky pomůže. A že jsi zase musela taxíkem, to se tedy divím, co to mají u vás v nemocnici za manýry. Tak, Hani, hodně zdraví a odpočívej!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Milá Ježurko, mohla bych i počkat  tři až čtyři hodiny, ale to se mi v oblečeném stavu na chodbě ani nechtělo.

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně!!! Teď se musíš hlavně šetřit, ale sednout si na chvíli k počítači už můžeš. A pečovatelská služba pomůže hlavně s nákupy a menším úklidem. Tak se opatruj :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, zdravím tě a jsem moc ráda, že jsi doma. Únava jistě je, ale doma budeš mít klid a postupně se to bude zlepšovat. Měj se moc hezky, držím palce a přeji hodně zdraví!

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, to je dobře, že už se tvůj zdravotní stav zlepšil natolik, že jsi se mohla vrátit domů. Zápal plic není žádná sranda a to víš, už nám není osmnáct. S tou pečovatelskou službou to byl dobrý nápad, potřebuješ odpočívat a služba ti obstará potřebné.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá paní Haničko,jsem moc ráda, že je Vám trochu lépe. Hlavně ať máte klid, teplo! Uzdravujte se !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Vítej doma, a užívej si klidu. Jsem ráda, že už jsi ve známém prostředí a máš na co jsi zvyklá. Měj se fajn, myslím na tebe... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, paní "Otavínko".Jsem rád, že jste zpět. Přeji Vám pěkné a příjemné svátky, ač v rekonvalescenci.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, vítej zpět! :-)
    Teď hodně odpočívej a šetři se. Pečovatelská služba ti pomůže a ty si nedělej starosti.
    Přeji ti brzké uzdravení. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je moooooc dobrá zpráva....

    OdpovědětVymazat
  11. [5]:Milá Jarko!
    Pečovatelská služba bude pro mne schopna zajišťovat potřebné až po 5. lednu 2015. Jinak si mám pomoci nějak sama.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Obtelefonovala jsem několik hospod, ale je konec měsíce i roku a tak to nejde.Zatím pomáhají děti a sousedky.

    OdpovědětVymazat
  13. Haničko, vítej, jsem ráda, že už jsi taky doma, my jsme to vymňoukli, ale i mně je už líp, bohužel, taky mám nakázaný přísný klidový režim, který taky trošku porušuji, ale jen trošku, to víc nějak nedodýchávám. Opatruj se a ať se ti moc daří.

    OdpovědětVymazat
  14. Haničko, vítej na blogu, jsem ráda, že jsi doma. Doufám, že jsi to léčení v nemocnici příliš neuspěchala. Tak se hodně šetři, ať se doléčíš a je Ti lépe. Myslím na Tebe.

    OdpovědětVymazat
  15. Haló, haló Otavínko vítej doma. Hlavně se šerři, neostýchej se říci i dětem o pomoc!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Věřím, Hani, že ti děti, sousedé a přátelé zblízka pomohou.Tak jen vydrž, bude dobře.

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Otavínko, moc Ti přeji, abys byla co nejdříve zdravá a v poklidu prožila vánoční svátky!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .