PŘÁNÍČKO ZBYŇKA ŠIŠKY

Zbyněk Šiška
PAPRSEK SVĚTLA

Jsou básně s velkým počtem slok
lepší jsou však ty kratší
I tebe mívám radši
když vážíš ve mně každý krok

Život v nás nelpí jako smrt
O to je láska těžší
A o čas... Je to věčný chrt
jenž na krk se nám věší

Na konci světla bývá tma
a v té se dlouze mlčí
To duše tak se skrčí
že prosí jenom rukama
A přece někdy stačí
právě ta píseň ptačí
***
PF 2014
(Ze sbírky SONETY , VUP OLOMOUC 2004)
*
Se srdečným pozdravem a s hlubokou poklonou a úctou
Z. a Z. Šiškovi

Komentáře

  1. Připojuji se s přáním všeho nejlepšího v novém roce 2014. :-)
    Otavínko, vůbec nevadí, že jsi si sovy stáhla. Pokud ještě nějaké najdeš, protože i já je mám moc ráda, jsou ti k dispozici.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přání- verše Zbyňka Šišky vždy ráda čtu.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji tobě i autorovi básně. Dobře jsi vybrala a tato mě oslovila. Verše mají dar promluvit k duši...

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, tato nádherná báseň je posilující.
    Proto jsem si ji nenechala pro sebe, ale dala ji k dispozici vám všem, kteří máte rádi i rády půvabnou poezii.

    OdpovědětVymazat
  5. Pan Zbyněk Šiška umí vždycky najít ta správná slova, která pohladí na duši. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za krásný sonet pana Zbyňka Šišky.

    OdpovědětVymazat
  7. Já děkuji nejen p. Šiškovi, ale také tobě, že jsi nám tento skvost poskytla.

    OdpovědětVymazat
  8. A opět letošní rok začínáte básní pana Šišky. Pozdravujte jej od jeho fanynek.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .