NEKROLOG K ÚMRTÍ JEŽURKY

 S lítostí v srdci oznamuji všem, kdož rádi chodili na blog

 Ježurky, že včera dne 16. května 2023 odešla na cestu

 poslední. Psala mi to její milovaná vnučka Lada. Paní

 Libuška Ježková se dožila 82 let a pocházela z Brna.

 Svůj blog měla od předsvátečního dne roku 2008, tedy

téměř 15 let. Její čtivé články povzbuzovaly každého, kdo

na její stránky chodil. Vždy usměvavá a láskyplná. Měla

jsem to štěstí, že jsem se s ní a jejím manželem Otíkem

potkala v Olomouci. Byl to jeden z nezapomenutelných 

zážitků. Ráda háčkovala a tak mám od ní několik věčných

 památek v kuchyni i ponožek a dalších výrobků. Jak byla

v nemocnici, tak už nebylo možné se s ní kontaktovat.

                                            Libuška Ježková s manželem v Olomouci r. 2014
 

Utichl smích i dobrá nálada a bude se nám všem stýskat.

Sbírala ježečky a my, kdož jsme jí chtěli udělat radost,

tak jsme jí tyto milá zvířátka posílali. Poslední týdny

musela protrpět šílené bolesti a tak je to možná pro ní

i vysvobození. 

Upřímnou soustrast celé její rodině!


                                                              ČEST  JEJÍ  PAMÁTCE!

Komentáře

  1. Její úsměv, laskavá slova budou opravdu mezi blogery i čtenáři chybět. Budiž jí země lehká♥

    OdpovědětVymazat
  2. Fukcarinka - U Libušky na blogu bylo vždy dobře.🌹🌹

    OdpovědětVymazat
  3. Latryna - Je mi to moc ľúto. Nech je Libuške zem ľahká a nech odpočíva v pokoji.

    OdpovědětVymazat
  4. Zemřela jedna ze dvou blogových kamarádek (spolu s Otavínkou), které mě přivítaly do světa blogů a zůstaly až do těchto smutných dnů. Táhly jsme to spolu těch 15 roků teď nezbývá než na Libušku vzpomínat a přát rodině upřímnou soustrast

    OdpovědětVymazat
  5. Je to smutné, upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  6. Lydie
    Je to smutné. Ať odpočívá v pokoji.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, pozdravuji tě do dalšího života. Mně budeš také scházet. Petr Šafránek

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, nemyslím, že by Libuška měla nějaké spešl velké bolesti; mluvila jsem s ní v LDN ještě 25. 04. a to ještě byla usměvavá. Už po té další mrtvici ne moc pohyblivá... O týden později, v den jejích 82. narozenin jsem za ní byla taky. To už byla Libuška apatická, moc nemluvila ... no a za týden už tu nebyla.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem z toho úplně v šoku. Teď jsem se o tom dověděla u Padesátky. V blogovém světě už nejsem tolik aktivní, ale nedávno jsem vzpomínala na starou dobrou partu z blog.cz a Ježura byla jedna z blogerek, které jsem si hned vybavila a byla jsem ráda, že je stále aktivní a píše, občas jsme si články komentovaly.

    OdpovědětVymazat
  10. Je mi to moc líto,odpočívejte v pokoji,,Ježurko,,

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .