JOLANINY KROKY

 

Jméno Jolana je řeckého původu ze jména Helena, anebo maďarského. V překladu krásná dívka.

Nakupovat jsem šla krátce po sedmé ráno do Hrušky. Seznam byl dlouhý, ale podařilo se nakoupit vše, i když s různými cenovými odchylkami. Kupodivu jsem zvládla obě cesty bezbolestně. Ušla    jsem 1 800 m. 

Taky jsem přišla na to, že zase mám narvanou schránku pěti stejnými katalogy. Domnívala jsem se až do dneška, že to tam někdo strká z baráku, aby mi tam nešla pošta, ale zřejmě to tam dává roznašeč či ..ka letáků, protože ta pětice reklamních sešitů byla napasovaná do sebe a narvaná doschránky. Protože byla na chodbě naše poštovní doručovatelka tak jsem jí poprosila, aby pokud budu mít poštovní zásilku, která se tam tím pádem nevejde, dávala sousedce, abych o ni nepřišla. Mohla jsem jí to ukázat a ona řekla, že mi nevěřila, ale že to asi je přímo práce toho, kdo roznáší reklamy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .