MIREČKOVY KROKY

 Zdrobnělina od jména MIROSLAV. Je slovanského původu a značí

 "mírumilovný" dříve ve významu "oslavovatel světa". Měla

 jsem brášku, který se dožil jen miminkovského věku, který se

 


 

narodil přede mnou a zemřel v sedmi měsících a tak to byla

v naší rodině smutná událost. Několik desetiletí se v celém rodě

vyskytovali jen kluci a já, která jsem přišla na svět brzy poté,

jsem přerušila mužskou linii.V českém kalendáři uvedeno dne

6. března.

V ČR je na 170 000 jmenovců.

Na záhonku před domem dnes vykoukla kytička jménem

petrklíč.


                           V pozdním odpoledni bych měla mít vzácnou návštěvu a to

                            nejmladšího z rodiny. Pojede od  paní doktorky a tak by se

                            měl ukázat. Už se těším. Má 4 měsíce a dva týdny. Bohužel

                             Vašík  zase spinkal, jako vždy, když jede od paní doktorky. 

                                Než jsem se jej dočkala, tak jsem prochodila pár metrů

                                                                        celkem 300 m.

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .