CESTA ZA CHLEBEM

 Ve 14 hodin zazvonil telefon, že je na určeném místě chlebík a Palouček.

  Pět minut předtím jsem se vrátila z procházky, ale protože jsem neměla

  koho poslat, rozhodla jsem se, že se pokusím to ještě zvládnout. Jen jsem

 vylezla z výtahu, tak mne zastavila sousedka Hanička, aby mi ukázala, co

 jí vykvetlo na záhonku. Musela jsem jednat rychle, protože na druhé straně

dvorku na mne čekala paní Maruška s chlebem. Celé pochodování tam i zpět

i vyhřívání na sluníčku trvalo 40 minut a ušla jsem 300 m..


 

Dnes jsem překonala sebe sama, možná to udělalo sluníčko a kytičky.

Nedá se říci, že by bolesti ustoupily pryč, ale zvládla jsem to. 

Komentáře

  1. Lydie
    Tak to je fajn. Přeji Ti, aby to bylo stále lepší......

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .