BŘEZEN 7. 3.


 


     Kupodivu jsem dnes taky pochodovala po dvorku, ačkoliv tam bylo velmi větrno.Ale 

     potřebovala jsem si dojít pro chlebíček, který kupuje dcera paní Marušky v Lídlu 

     a někdy jsem nucena poprosit sousedku z druhého vchodu, aby mi to doručila, protože

     se třeba nemohu ani postavit na nohu. Dnes  to taky moc bolelo, protože buď bylo 

     novoluní nebo úplněk, ale s bolestmi to vyjde nastejno. Ušla jsem celkem 400 m. Byla

    jsem celá zababulená v šátku, aby mi neulítl klobouk. Na záhonku po 150 metrech si

                                        razila cestu na svět kytička zvaná  šafránek.

 


 

 

 

Komentáře

  1. U rozhledničky se začíná probouzet podběl, ale ještě tak moc předvčerem nekvetl. Přeju dalších spoustu ujitých kroků bez takové bolesti.

    OdpovědětVymazat
  2. Libuše

    Šafránek alias krokus jarní září u nás na zahradách, záhoncích, dokonce je i u autobusové zastávky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .