BŘEZEN 20. 3.


 

 


 

                                   Na 9 hodin ráno jsem měla objednané autíčko paní Alči, protože 

                                  se mnou jela do Copy centra u Národního domu. Pak jsem ještě

                                  obešla několik obchůdků, kde byli natolik  ochotní a požadované

                                             zboží donesli pod schody, kam bych asi nevylezla.

                                      Navštívila jsem  výborně zásobenou Drogerii i Sázavan.

                                   Pak jsem si objednala další taxi a to B&W, které mne dovezlo

na Masarykovu 36, kde sídlí "Rocková kavárna a cukrárna 21",

kterou jsme překřtily mezi námi děvčaty na  Elvisek.

Odtud jsem jela opět s bílým autíčkem B&W domů. Pan

řidič měl opravdu noblesní chování, už druhý u této fy.

Vstal a šel mi pomoci, abych mohla zdárně vystoupit.

Jmenuje se Robert.

Při této ranní anabázi jsem ušla 500 m.

Krátce před polednem jsem se vydala pro chlebíček do

vedlejšího vchodu a tím jsem ušla ještě 300 m. A tak suma sumárum

jsem s holí napochodovala 800 m.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .