BŘEZEN 12. 3.


 


 
                             Dnešní den byl jak malovaný. Po včerejšku bylo nebe azurové a jakoby

                                    vymetené, vítr se kamsi schoval a nádherně svítilo sluníčko.

                              Kolem poledne zazvonil telefon a hlas na druhém konci Hodolan
¨
                               mě doslova vylákal ven. Bývalé knihovnici se nechtělo nikam chodit

                              a taky v tramvaji chytat bacily a tak jsem jela já na redakční schůzku

                              k Elviskovi  taxíkem. Od auta k autu, po chodbě i ulici, všeho celkem

                             v počtu 400 m. Ale ještě jedna novinka nastala poprvé, co jezdím touto
               
                             dopravou v Olomouci. Řidič po zastavení vylezl od volantu, otevřel

                              mi dveře a pomohl nastoupit a totéž udělal i při výstupu. Velmi mě

                              to dojalo. Dosud jsem se s tím v Olomouci nesetkala. Je to firma

                                                                                  B&W.

Komentáře

  1. Kouzlení jara mám po dlouhé (bezvýrazné) zimě nejraději.
    Svatka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na to kouzlení jsem se těšila celou zimu. Teď tu sice leží sníh, ale pod ním jsou bledule i sněženky.
    V nedaleké rezervaci /Královská zahrada/ kvetou už bledule na rozloze 17 ha. Tak snad bude už konečně hezky, abychom si mohli tu krásu "vychutnat".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lydie
      Omlouvám se, že jsem nepodepsala předchozí příspěvek.
      Přeji dobrou noc a krásné pondělí.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .