MARTINOVY KROKY

 Dnešní den 11. 11. je velmi pro mne nezapomenutelný.

 Jednak se narodila moje přítelkyně Lidunka, kterou si,

 ale 19. 3. t.r. odnesl covid
 


a taky má svátek Martin.

Znám tři a kupodivu jsou všichni význační programátoři.

MARTIN  SVOBODA, majitel a tvůrce citátové databáze

MARTIN a Veruce- kteří  řadě blogerů, kteří museli skončit

s blogem cz.  převedli obsah na nový blog a to jen za úsměv.

Martin  VOKROJ, věhlasný hudebník z Písku, který tvoří a

pracuje v Praze.

VŠEM  JIM  BLAHOPŘEJI!


Ráno jsem jela  s Alčou do nemocnice k pavilonu K,

abych absolvovala první očkování.

Od 8 do 9 hodin jsem ležela vblízké ošetřovně a paní

doktorka se na mne chodila dívat. Dne 9.11. jsem musela

jít na alergologii  vyfasovat léky, které si musím aplikovat

dvakrát ráno a večer a dnes jít na ten píchanec.

Odpoledne to mám zaspat, aby bylo vše bez problémů.

Pak jsem zase byla domů odvezena Alčou.

Ušla jsem dnes před i po nějaké metry, celkem 300 m.

 

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .