VENDELÍNOVY KROKY

 Jméno Vendelín je v českém kalendáři uvedeno dne 20. října.

 Musela jsem jít na antigenní testy a pro léky do lékárny SPEA.

 Protože stále nemohu chodit, jak bych chtěla, tak jsem jela

 taxíkem do zdravotního domu a pak odkulhala do kavárny

U Mahlera. Kupodivu tam po mě nikdo nechtěl žádný certifikát.

Měla jsem tam schůzku s jedním olomouckým básníkem a

uměleckým fotografem a tak jsem si to užila. Spěchala jsem

domů, protože jsem měla meilové avizo, že od 13 do 19 h

mi budou doručovat balík do ruky. Jenže ve schránce byl lístek,

že jsem nebyla doma, když doručovali balík v 11 hodin. Nikdo

z poštovních pracovníků nedokázal adekvátně zdůvodnit tento

postup. " Je prý to vina systému". Mám si objednat náhradní

doručení a plně ho zaplatit. Já tomu nerozumím a pan doručovatel

taky ne a v tom to asi právě je, že pravá ruka neví, co dělá levá.


Ale protože jde o služby České pošty, kde je to celý rok 2021

jakési prapodivný, prý kvůli covidu, tak máme být odpouštějící.

Paní na bezplatné lince mne sice chápe a ani se nediví, že jsem

tímto postupem vytočená, ale mám si to přijít do týdne vyzvednout.

HaF.  Odpoledne jsem se dokulhala do vedlejšího domu za paní

Maruškou, abych pokračovala ve čtení na pokračování. Suma

sumárum jsem dnes mohla do krokovníčku připsat 800 m.

Komentáře

  1. Haničko,s poštou to zřejmě dlouho bude dilema. Ještě že jsi měla jinak milé setkání,které doufám umožňuje zklamání že služeb pošty.

    OdpovědětVymazat
  2. S tím doručováním jsou problémy asi všude...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .