LUKÁŠOVY KROKY

 ANEB  KRÁTKÉ  SETKÁNÍ  S  BÁSNÍKEM

Dne 18. října jsem měla čekat na autobusovém nádraží U Tržnice. 

Jelikož jsem se bídně nazula do důchodek a těžce došla před dům, 

objednala jsem si paní Alču, aby mne na místo určení dovezla.

Tomáš už tam přešlapoval, asi přijel dřívějším autobusem. Začíná

vypadat jako Rumcajs, protože se prý od 11. září neholí.  Aspoň mu

nefouká na bradu. 


Měl ještě nějaké pochůzky po antikvariátech a

tak jsme se dohodli, že si dáme kafíčko na Dolním náměstí a on mezitím

oběhne prodejny s knihami. Jenže všechny romantické kavárny měly

vstup povolen jen s certifikátem o očkování nebo antigenní test. On

ačkoliv je už dvakrát očkován, zanechal tato důležitá potvrzení doma

a já je ještě nemám. Skoro hodinu jsme seděli  venku na zahrádce, 

ale bylo dost chladno. Po delší době bychom se asi nachladili. Zřejmě

to budou vyžadovat všichni. Tak jsme si jen předali knihy od Janinky

Topinkové z Kladna a Svatky Mášové z Kroměříže. Tomáš usoudil,

že pojede zpět už v 11 hodin a já to uvítala, protože bolesti  noh jsou

 neúnosné. Zase jsem si objednala Alču a hurá do domácí postýlky, 

kde nožky podložím na  vysoký polštář. Z autobusového nádraží na 

Dolní náměstí je to 400 m a i tak jsem toho měla až až, slzy od bolesti

jsem tiše polykala.

Básník mi dovezl skleněného andílka s knihou k narozeninám


                                         (ten darovaný je hezčí, ale nenašla jsem ho na netu)
 

a delikatesní medový perník s přáníčkem a s jedlým papírem

- který se vyrábí ve Frýdku-Místku. Bylo to moc dobré!

 

Komentáře

  1. Haničko,doslova jsi přetrpela milé setkání. Měj pohodové dny a hlavně přeji únosné zdraví. Už ani nepisi přiměřené ❤️🍀❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se k přání obstojného zdraví. Pěkný andílek.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .