MARCELOVY KROKY

 Marcel má svátek 12. října. Začal taky  Světový týden

kostí a kloubů, vyhlášený OSN s WHO, který je rozdělen

na Dny artritidy, osteoporózy a páteře.


Pozornost by měla být věnována prevenci a hledání léků

na odstranění bolesti zejména u starší generace.

 Ráno lilo jako z konve a tak jsem

čekala, kdy se to trochu zmírní. Potřebovala jsem vyzvednout

knihu ve vědecké knihovně. Byla jsem domluvena, že dovnitř

kvůli koronaviru nepůjdu. Tramvají jsem dojela k soudu a pak

jsem šla průchodem na náměstí, kde jsem navštívila poštu. Byla

jsem tam jediná a tak jsem sousedce proplatila sipo a stvrzenky

a odebrala jsem se Pavelčákovou na zastávku U Drápala.Vůz

už stál na zastávce, ale jakési auto mi dovolilo přehopsat silnici

a počkala i řidička tramvaje. Jelo totiž moje čísílko. U školy

jsem vystoupila a šla do lékárny s nadějí na dělanou mastičku,

o které mi vyprávěl písecký bratránek, ale paní nevěděla oč jde.

A tak jsem se dokulhala domů a před naším domem stáli dvě

velké sanitky a tak jsem zvědavá, co se dělo. Celkem jsem

ušla 2 500 m.

Komentáře

  1. Zdravím, Haničko. Jsi hodná, že platíš a nakupuješ sousedkám. Nám vyřizují platby synové a já jim pak dám penízky, jinak sipo a nájem máme přes účet. Čekáme dnes zprávu z mamnželova vyšetření v Olomouci, tak je u nás napjatá nálada. Píše se mi stále hůře, ty křivé prsty vadí. A bolí.☺ To znáš, viď?♥

    OdpovědětVymazat
  2. Fukčarinka,-Hanicko,hned ráno jsem prohlásila směrem k oknu,že dnešní den by nikdo nevyhnal ani psa ven. Manžel se zasmál a prohlásil,že se vyžene sám a šel do knihovny. Knihy si objednávané přes počítač a tím se zkrátí dobu pobytu v knihovně. Je to pro nás výhodné.
    To jsou sousedky určitě rady,že jim takto pomáháš.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .