ELIŠČINY KROKY

 Pátý říjnový den jsem chodívávala gratulovat Mgr. Elišce Blažejové,

  (14.10.1927-7.2.2017), učitelce základní školy a znalkyni regionální

  literatury. Obě jsme říjnové a tak jsme si to vždy společně užívaly.


Dneska mám od rána rozsvícenou svíčičku. Před 13. hodinou

jsem šla na tramvaj a odjela jsem na poštu. Svítilo sluníčko

a bylo teplo a příjemně. Akorát foukal vítr, ale byl teplý.

Naše pošta má kvůli coronaviru omezenou provozní dobu.

Pak jsem měla schůzku s Maruškou u Elviska. Daly jsme

si kafíčko a když jsem chtěla jít domů, tak jsem uviděla

venku děsný slejvák. Objednala jsem si Lady taxi, protože

jsem nechtěla promoknout a vystavit se tak nějakému 

nachlazení. Celkem jsem ušla 1 300 m.


 

Komentáře

  1. Fukčarinka- Haničko,to jsem ráda,že jsi se mohla sejít na kafíčku a popovídat si. Mám sto chutí se také vypravit na kafíčko.��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuše

      Otavínko, je vidět, že jsi kurážná, a proto se dostaneš z domu tehdy, kdy to nutně potřebuješ a při tom si vyřídíš i příjemné pochůzky. Nevyhýbáš se socializaci, čili kontaktu s lidmi. A to je dobře.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .