SVATKA MÁ SVÁTEK



WINDOWS …


Monitor bliká: PEKLO - RÁJ

Bez křídel přibližuje dálku

Svět klokotá jak voda v šálku

a přetéká mi přes okraj



Vařím si pomněnkový čaj

Chci snít a myslet na zahálku

Číst verše Nezvalů a Hálků

a luštit sladký jinotaj


Životy jsou jen zrnka máku

Každý z nás drcen přikován

Na kříž své doby: PEKLO - RÁJ


Monitor zlobí Piju čaj

Svět buší statisíci ran

a denně vyhlašuji válku


SVATAVA MÁŠOVÁ


(Z almanachu české poezie 2016.
Řezbáři stínů. S.107)

SVATAVA
Snad je to stav místa
Volně působící
A je duše čistá
Tolik poetická
A svým příkladem
Výborná a ctnostná
Adorace kroměřížských věží
 
Nádherný akrostich napsala Liba Matysíková,

Komentáře

  1. Mylně jsem se domnívala, že budu vpuštěna na blog po půlnoci, ale server je stále pro seniory nefunkční. Už jsem slyšela, že blog.cz seniory nechce a mají jít do pekel.

    OdpovědětVymazat
  2. Promiňte,ale napsala jste nesmysl. Blog nefunguje jak má spoustě uživatelů,bez rozdílu . Věk s tím vůbec nesouvisí!

    OdpovědětVymazat
  3. Svatčin sonet Windows... znám z oblíbené soutěže Tachovská reneta, které jsme se rády zúčastňovaly a už tenkrát se mi moc líbil, mám ho uschován ve sborníčku z této soutěže. Přeji Svatce užít vše krásné nejen v Den jmenin, a též spoustu inspirace a hodné lidi kolem sebe.

    OdpovědětVymazat
  4. Připojuji se k řadě gratulantů a přeji Svatce a Míše ( což je její nepřehlédnutelná princezna - parťačka) krásný sváteční den ve zdraví a pohodě.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Kéž by to byl nesmysl. Na můj vkuis to trvá už příliš dlouho vzácná Májová Dívko.

    OdpovědětVymazat
  6. Svatko, skláním se před tvou básní. musím si ji opsat a vkložit do svých
    pamětí. Také ti přeji všechno dobré, zdraví, spokojenost a tvůřci inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  7. U blogu je změna bezpečnostního zabezpečení. Všechny odkazy včetně blogerů nesmí mít před názvem blogu http:// , ale pouze  po smazání tohoto údaje dej  jen www.otavinka.blog.cz  a můžeš komentovat a uvést to do rubriky  web.
    Mám neteř Svatku a doufám, že všechny Svatky budou v pořádku, zdrávy.♥

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:V tom případě se hodí nedávný citát:
    "KDE CHYBÍ INFORMACE - KVETOU DRBY."
    STANISLAV KOMENDA

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud jsi Hani zablokována, mělo by ti upozornění přijít do mailu. Jinak je potřeba sledovat rady na blogu.cz - novinky.

    OdpovědětVymazat
  10. Maruška-Fukčarinka12. května 2020 v 20:24

    Novinky na Blog.cz - pokud se tam nedostaneš.
    Hani,novinky, tu poslední z blogu.cz ti pošlu v mailu.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji všem za přátelství ♥
    Chtěla jsem se ozvat dřív, ale blog se mi několikrát nechtěl otevřít. Dnes je 13. , tak si dal konečně říct :-)

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Milá Fukčarinko!
    Díky za rady, ale u mne byla situace zcela odlišná. Nebyla jsem zablokována a tak jsem nemohla reagovat podle rady. Psala jsem podle Nápovědy, ale marně. Až dnes, když jsem vše chtěla vzdát pomohl mág. Nevím jak, ale najednou to po týdnu naskočilo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .