JULIÁNOVY KROKY

Dnešek je sváteční Hod Boží velikonoční - 12. 4.
kdy "Nebesa vyprávějí o Boží slávě, obloha hovoří
o díle jeho rukou." ( Žalm 19,2).
Došla jsem v osm hodin do Hrušky, abych koupila
něco, co jaksi pochybělo. Ušla jsem 1 600 m.
Dopoledne jsem sledovala ČT 2, kde byl
Křesťanský magazín speciál a tak jsem
viděla po dlouhé době Mgr. Filipa Štojdla,
biskupa Církve husitské, syna Michaela Š.
z Písku.Velmi mne to potěšilo, protože jsem
viděla, jak jde v tátových šlépějích. V 11:30
byl na pořadu dokumentární film z roku 2003
KŘÍŽOVÁ CESTA VLADIMÍRA KOMÁRKA.


Ilustrační fotografie Vladislavy Wildové k článku Milana Bajáka


Komentáře

  1. Když jsem četla program, vzpomněla jsem si na tebe, jestli se díváš. To, co jsi mi poslala  už jsem viděla, Obíhalo to a pokud to není video přes  youtube nebo obrázek nějak mi to na blog dát nejde.Hodně lidí to ale vidělo.

    OdpovědětVymazat
  2. Když se tu hovoří o nebesích a blog je zaměřen na výročí, tak včera v rádiu vzpomínali, že dnes uplynulo už 59 let od letu prvního kosmonauta Jurije Gagarina do vesmíru = k nebesům.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .