DAVIDOVY KROKY

Dne 30. prosince je v kalendáři DAVID.
Biblické jméno, které má několik významů.
Z jednoho vysvětlení jde o člověka
s ohromným organizačním talentem a proto
se překládá jako náčelník a po druhé jako miláček.


Svatý David

Obé může být pravda. Znám jednoho
muže tohoto jména a bydlí v našem domečku.
Přeji mu proto hodně zdraví, štěstí
a pohody.



Brzy ráno jsem utíkala na odběry, ale nebylo to příjemné.
Obsazení sestřiček nebylo dobré a zřejmě jim to po Vánocích
špatně hledalo žíly. Ušla jsem 3000 m.

Před
lety jsem se vdávala v Písku a následovala svého chotě na Moravu.

Komentáře

  1. Dnes jdem gratulovat našemu Davídkovi.Snad se můj dortík povedl...Ani jsem nevěděla,že má jeho jméno tolik významů.Hlavně je to náš miláček.

    OdpovědětVymazat
  2. I u nás v obci máme šikovného Davida, stará se technicky o naši obec. Druhým byl Vietnamec David, který se rád a výborně učil.
    Užij si konce roku a dobře vstup do roku 2020 ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. V MŠ jsem měla žáčka jménem David, byl to pěkný neposeda. Dnes je rozvážný muž a světe div se, povoláním učitel. Kolik ten neposeda měl za svou učitelskou éru neposedů?

    OdpovědětVymazat
  4. Davidovi Bachmannovi, co měl tygří blog jsem popřála a facebooku, zdraví, to potřebujeme všichni.

    OdpovědětVymazat
  5. Já znám taky jednoho Davida. Je to nevlastní bratr mých dětí, který měl můj ex se svou druhou ženou.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .