OLEGOVY KROKY

Dvacátý zářijový den jsem spěchala, abych byla v 8:15
na vlakovém nádraží, kde jsem se měla setkat s básnířkou
Libou Matysíkovou, která cestovala na Slovensko, do Martina.
Rychlík z Prahy ji odjížděl v 10: 50 a tak jsme měly čas
na povídání i kávičku v kavárně MOMENTO. Dostala jsem
almanach české poezie 2019 DELTY DOMOVů a sličnou
sbírku Libušky ALMANACH 2019. Obě představím v příštích
příspěvcích. Po odjezdu Libušky jsem se vydala do
Domácích dobrůtek a zeleniny, abych byla zásobena na
víkend. Ušla jsem 2 000 m.

Komentáře

  1. Maruška-Fukčarinka20. září 2019 v 22:08

    Haničko, určitě milé setkání.

    OdpovědětVymazat
  2. Liba je neúnavná a každoročně jezdí na Martinskou poetickou jeseň, kde se setkávají básníci z Čech, Moravy i Slovenska. Určitě to všem dá spoustu nové inspirace a hlavně radost ze setkání.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Liba má zřejmě podzimní čas plný akcí a setkáte se kdesi i spolu. A to jsem ráda, že Ti něco předá a já to nemusím posílat přes ČP, která je téměř likvidační.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ano s Libou se setkáme v naší knihovně při Dnu poezie 14.listopadu. Přijdou i další kroměřížské básnířky a další zájemci o poezii, nesmíme je zklamat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .