VLADĚNINY KROKY

Poslední srpnový pátek jsem se vypravila do nemocnice.
Tam jsem jela taxíkem, ale zpátky jsem šla pěšky. Zprvu
do černé lékárny a pak na tramvaj. To je cca 1 500 m.
Pak jsem vystoupila U Bystřičky a šla pěšky na nádraží
a ze zastávky domů. 1000m. Tedy celkem 2 500 m.

Pak jsem si zapálila dvě svíčičky, protože dnes by měl
85. narozeniny Doc. PhDr. Jiří Stýskal, literární historik
a teatrolog, významná osbobnost olomoucké univerzity.
Zemřel v únoru 2014.


A také je dnes 100. výročí narození českého básníka
Jiřího Ortena, jehož básně se mi vždy velice líbily.

Komentáře

  1. Stále na někoho vzpomínáme, že?:

    OdpovědětVymazat
  2. Po dobrém člověku nám zůstanou hezké vzpomínky. Vždycky je dobré vzpomínat bez zničující bolesti v srdci.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .