NIKODÉMOVY KROKY

Včera před 22 hodinou mi volala Slávinka z Prahy
a navrhovala sobotní setkání před obědem u Elviska.


Protože jsem už bába zapomnětlivá, tak jsem si doma
nechala mobil a tím pádem jsem neměla ani informace,
že rychlík od Prahy má několik minut zpoždění. Bylo to
skoro 45 minut. Když očekávaná paní knihovnice došla,
přestěhovaly jsme se na terasu, kde bývají kuřáci. Měly
jsme si co povídat. Když jsem odcházela na tramvaj
začalo kapat a já měla strach, aby se klobouček a slaměná
taška nerozpustily. Celkem jsem našlapala 2 500 m.

Kromě svátku Nikodéma má 3.8. i svátek Miluška
a tak jsem posílala přáníčko se sovičkou do Písku
i Olomouce.

Komentáře

  1. Byla jsem požádána Kitty, abych jí omluvila u všech čtenářů, protože jí nejde otevřít blog.

    OdpovědětVymazat
  2. Ruža z Moravy3. srpna 2019 v 23:20

    [1]: Také mi volala, je mi jí líto, ještě jsem dnes na blogu nebyla, určitě budou čtenáři shovívaví.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .