HANČINY KROKY

Byla jsem objednána do copy centra po 9 hodině, ale marně.
Pan šéf měl moc pohledávek a na nimravou práci s grafickým
listem neměl čas a tak jsem mu slíbila, že přijedu ještě před
polednem. Jela jsem proto do kavárny U Elviska, kde jsem měla
schůzku s Maruškou. Ještě předtím jsem se zastavila ve stánku

Růže od Vládi a gerbery od Marušky

na Tř. 17. listopadu, kde bylo ovoce z místních zdrojů a sadů
Hané.Od Marušky jsem pak dostala další květiny, oranžové
gerbery. Celé ráno a dopoledne zvonil mobil s gratulacemi nebo
smskami. Kolem poledne mne Maruška doprovodila na nádraží,
kde jsem nadějně vešla do lékárny Dr. Maxe, ale vůbec jsem
neuspěla. Pak jsem odjela dvoujvozovou tramvají na naše
předměstí. V Olomouci začala dnes Letní etapa výstavy Flora.
Je to poznat i jinak. Po celém městě neseženete řezané květy:
růže, karafiáty, gladioly. Jen v květináči nebo gerbery s drátky.
V poledne jsem se omluvila v copy centru a přeobjednala jsem
se na zítřejší ráno. Před třináctou hodinou přijela Česká pošta
s dobírkou a já pak po 14 hodině došla do lékárny Růže, zkusit
sehnat netextilní gázu a obvazy. Pravdou je, že když jsou dovolené
neumí zbývající pracovníci nic najít. To si člověk donese věci,
které nefungují, ale nedá se nic dělat. Doma jsem obklopena
barevnými květy a sladkostmi, které sice nejím, ale mám plno
přátel, kterým možná udělám radost.

Dárkový stůl
Růže v květináči od sousedky

kalanchoe od souseda

Muškáty a čtyřlístky od souseda Davida

Oblíbená barva, ale co to je, nevím.
Mám od Lidunky.

Celkem jsem dopoledne
i odpoledne nachodila 4 000 m.
Během dne mi volalo, psalo SMS či mejlovalo na čtyřicet gratulantů.



Komentáře

  1. Vidíš, Haničko, jak tě mají všichni rádi. Tak ať jich co nejvíce na tebe myslí co nejdéle.

    OdpovědětVymazat
  2. Zase nejdou vkládat obrázky?

    OdpovědětVymazat
  3. Na možnost zavolat ti jsem nepřipadla. Přidala jsem ale gratulaci do článku k jmeninám Haniček a Marií, tak se to snad taky počítá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně trefná a pádná reklama! Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, stále ti ode mne nepřišel balíček? Dej vědět, mrzelo by mě to.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Pokud to není doporučeně, tak jsou s tím problémy. Zejména v našem městě. Bohužel.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .