BOHUMILU ŽDICHYNCOVI. . .

Vážený a milý pane spisovateli!
Poněkud opožděně, ale přece. Jakmile selže elektronika
(mobil a počítač) přáníčko k narozeninám nelze poslat.
Vím, že jste oslavil dvě sedmičky a já Vám přeji zdraví,
trvalou inspiraci u Otavských vod a vše nejlepší!



" ... Je srpnová noc, na nebi se rojí Perseidy
a vzbouřená krev podvědomě brojí:
Co spí hluboko v nás a nevíme proč?

STOPY V SRDCI je úžasná kniha.
Procházím se taky jednotlivými místy tam na
jihu Čech. Jakoby nás spojovala stejná místa.
A Váš názor:
"Na této cestě jsem hovořil se svým andělem a on mi řekl:
Život je hořký pelyněk a ztratí-li člověk naději,
nemoc se hůř léčí..." (Stopy v srdci. S.280)
beru vážně a mám ho napsaný před sebou na
počítačové desce.


Komentáře

  1. Připojuji se, 77 je pěkné číslo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také se připojuji a přáním všeho nejlepšího k narozeninám. Vašich nádherných veršů není nikdy dost.
    Marta

    OdpovědětVymazat
  3. i já Vám přeji, pane básníku, vše nejlepší k Vašim krásným narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  4. Připojuji se k řadě gratulantů ke krásné 77! Dvě sedmičky za sebou, to je šťastné číslo, proto přeji panu básníkovi hodně inspirace, zdraví a pohody do dalších let.

    OdpovědětVymazat
  5. Také já přeji vše nejlepší k narozeninám. A neztrácejte / neztrácejme NADĚJI !!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .