LUBOŠOVY KROKY

Luboš má svátek 16. 7. a Lubomír 28.6. a oběma se říká
stejně. Dnes jsem měla náročný výšlap.Hned po sedmé
jsem šla do Hrušky, protože mělo být k mání několikeré
zboží z nabídkového letáku. Jelikož se jedná o malý obchůdek
bývá tam malý počet kusů. Nakupovala jsem nejen pro sebe,


ale i pro Lidunku. Odnesla jsem tašky domů a odjela na konečnou
naší tramvaje až na druhý konec města, odkud jsem šla hledat
lékárnu ESO, kde byl objednaný lék na bolest. Pak jsem opět šla
na tramvaj a odjela asi sedm zastávek do květinářského salonu.
Tam měli zboží z Holandska teprve přivézt a květinu Imre mít na
prodej až po poledni. Musela jsem koupit náhradní květy. Pak jsem
zašla do Sázavanu pro zákusky na zítřejší návštěvu a taky předat
gratulační dopis jedné paní Martině, která bude mít zítra jmeniny.
Šla jsem do knihovny a pak s Aničkou na oběd. Po dobrém obědě
přes historickou dlažbu kolem orloje, který je v opravě zase
do Galerie Mořic a pak tramvají na nádraží a odtud s přestupem
do našeho předměstí. K Lidunce měl přijít obvodní lékař a tak
bylo třeba doručit do té doby předepsané léky. Nožičky jsem téměř
necítila jak bolely. Ušla jsem celkem 6 000 m.



Komentáře

  1. Tak to byla štreka, ještě, že byly přestávky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nejvíce bolela chodidla, protože žulové kostky ve středu města nejsou příjemné na dlouhou chůzi.Neuropatie dolních končetin je bolavá. Zítra bude něco podobného, protože je úřední den.
    Doby, kdy pečovatelky obstarávaly různé
    pro své obyvatele jsou dávno pryč. A tak
    budu přesvědčovat paní úřednice, abych mohla do našeho domečku donést evidenční listy pro nechodící obyvatele a po jejich podpisu to zase donést zpět.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak vlastně zastupuješ do jisté míry pečovatelku. Hřát Tě může vědomí, že pro své spolubydlící děláš užitečné služby. Třeba Ti to jednou někdo vrátí...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Na každého jednou dojde. Však na správě mi bylo sděleno, že bydlím v domě, kde jsou neobyčejné služby, protože většina domů pro seniory to má tak, že jim to doručí pečovatelky. U nás se tak dělo taky kdysi, ale s novým vedením to zřejmě zmizelo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .