BOŘIVOJOVY KROKY

Dopoledne jsem se vydala k obvodnímu lékaři do ordinace
na ulici Tyršova. Potřebovala jsem informovat lékaře a požádat
o předpis na nové léky pro sousedku. Jela jsem pak pro léky
na hlavní nádraží, kde sídlí lékarna Dr. Max. Pak jsem došla
do Dobrůtek a zpět tramvají až do hospůdky U jelena. Cestou
tam a zpět jsem napochodovala 4 000 m.
Kolem dokola bylo zamračeno a opravdu jsem to měla jen
tak tak. Když jsem odemykala byt začala průtrž mračen
a velký slejvák.
Ráno nefungovala TV. Vůbec nešla TV 1 a TV2.

Záhy jsem si rozsvítila svíčičku na paměť
úmrtí Bohouška Smejkala, knihovníka
a bibliofila, který zemřel 30.7.2015,
zrovna když jsem byla hospitalizovaná
v písecké nemocnici.

Komentáře

  1. U nás také TV 1, 2,3 atd. nefungovala. Zapínala jsem přístroj až v 11 hodin a chtěla jsem jako obvykle poslouchat rozhlas - Blízká setkání Terezy Kostkové.
    No nic se nestalo, vzala jsem si do pokoje radio a o pořad jsem nepřišla. Večer už TV funguje.

    OdpovědětVymazat
  2. Nám se zatím déšť docela úspěšně vyhýbá, i když bychom ho rádi přivítali.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .