ANETINY A VĚROSLAVOVY KROKY

Ano, včera a dnes jsem byla brzy ráno nakupovat.
Na obou místech bylo otevřeno od sedmi hodin a
tak jsem toho využila, dokud bylo chladivé ráno.
Nevím, zda se vám to taky stává, že si pletete dny.


Já mám občas v pátek dojem, že je sobota. Včera
jsem jela do Domácích dobrůtek, ale zcela zbytečně,
protože chléb nedovezli, protože pekárna, která peče
chléb Nopál měla dovolenou a ještě bude mít celý
příští týden. No, musela jsem sehnat žitný bochník.
Dnes jsem došla do Hrušky pro bílé jogurty a obratem
domů. Ráno se výborně dýchalo a tím pádem i svižně
kráčelo. Pátek a sobota se konaly krokové variace
v celkovém počtu 4 000 m.

Když jsem přišla domů, zapálila jsem svíčku,
protože dnes by měla paní Mirka Vitoulová, někdejší
vedoucí knihkupectví u Hanačky, 95. narozeniny.


Byla to příjemná paní, maminka mojí kamarádky Mirky,
taky knihovnice, která výrazně zasáhla do mého života.
Paní Vitoulová zemřela koncem října 2007 ve šternberské
nemocnici, ale mnoho let jsem jí chodívala přát k narozeninám.
Bydlela na Hlavním náměstí v Olomouci nad pasáží.

Komentáře

  1. Já mám poslední dobou dny posunuté dopředu.Docela s tím bojuji.(Je dost narozenin)Taky jsem byla nakoupit hned po otvírací době:-)
    Hani,přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Dny se mě pletou, jistí to však dávkovač na léky.🤔

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím jak vy s tím problémem zápasíte, ale počítač ukazuje den i hodinu, tedy jistí a potvrzuje naše domněnky. Při přesných informacích je občasné spletení milé, vždy se vrátíme do reality. Navíc jsou lidé, kteří se pletli od dětství, tak těm to trošičku zůstalo. Naši předkové neměli tolik informací, ale více fyzické práce.

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem stará popleta. Byla jsem objednána u lékařky, kam jsem moc potřebovala a zafixovala jsem si pátek místo čtvrtka a bylo vymalováno. V pátek už měla dovolenou.Ach jo, až se vrátí musím se pořádně omluvit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .