JANINČINY KROKY

Kolem desíté hodiny jsem odjela k nádraží, abych si v obchodě
Domácí dobrůtky vyzvedla objednaný chléb NOPÁL. Pak jsem
zašla ještě do zeleniny pro krájený meloun a čekajíc na nízkopodlažní
tramvaj jsem se dozvěděla, že jsem doma očekávána instalatéry.
Ani jsem nešla na oběd, aby nemuseli páni čekat a za 15 minut jsem
byla doma. Ušla jsem 2000 m.



Protože jedna paní náhle ochořela a nemůže chodit, slíbila jsem
jí, že do volebního okrsku 63 dojedu a vše potřebné zařídím.
Při té příležitosti jsem také odvolila, protože z volební komise
přišli do přízemí, abych nemusela šlapat do patra. Pak jsem šla
ještě do Potravin vietnamského obchodníka a pak domů.
Tedy celkem jsem ušla 3 000 m.

Komentáře

  1. Teď už jsou tedy následky "malé povodně" zlikvidovány a můžeš se těšit na klidný a příjemný víkend. Přeji dobrou pohodu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Když už, tak čekajíc, nikoliv čekajíce. Čekajíce je množné čislo.
    https://cs.wiktionary.org/wiki/%C4%8Dekat

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .