NEPŘEDVÍDATELNÝ SONET

třetí týden dubna táhne světem
hádej jaké bláznoviny ztropí
zda z afriky přitáhne ti tropy
anebo tě praští parapletem

jednou sprškou tisíc louží nadělá
rád se s dzhou dohaduje v nebi
má-li vyhnat peklo do podnebí
nebo z čerta vyčarovat anděla


v hlavní roli neřestného svůdce
půl evropy svádí pod kapuce
i žárovce přiděluje svíčku

černžm humorem se pyšní apríl
před rokem své prognostiky trápil
v krupobitím chodili jsme v tričku

VÁCLAV DANĚK

(Z POETICKÉHO KALENDÁŘE 2019. 16. týden)


Hodinku po půlnoci jsem si vyslechla Sváteční slovo českého biskupa
ThDr. Filipa Štojdla na ČT 1
a okamžitě jsem si řekla, že se pokusím napsat pár
slov po operaci očí. Informace o tom, co vše jsem zažila
sdělím později.


Komentáře

  1. Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  2. Otavínko, myslíme na tebe a snažíme se sdílet tvé zdravotní problémy, aby se umenšily. Teď už by to mělo být jenom lepší... Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. Zadařilo se, vidíš, jeď dál. My počkáme a každá báseň se pro zlepšení jara hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Otavinko, vítáme Tě opět mezi vidoucí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je fajn, že se operace zdařila....

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem ráda, nějaké ty překlepy neřeš. Je dobré, že už zase vidíš.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem ráda, že jsi zase v cajku. Myslela jsem na tebe a posílala pozitivní energii. Já byla zase řešit problém v Kladně a taky jsem ještě ráda na světe. Krásné svátky, Hani.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .