STELININY KROKY

První březnové pondělí jsem se vypravila na pochůzku do
výškového objektu RCO do ČSOB a pak do REGIOLY na oběd.

Restaurant REGIOLA

Pak jsem šla ještě jednu zastávku tramvajovou do BIVOJe
DDobrůtek, kde ale Nopál už nebyl, pak do Papírnictví a zpět
do Copy centra. Tam jsem nechala udělat kopie zdravotních
zpráv a odebrala jsem se do obchodu se zeleninou na hlavní
nádraží. Tašky už velice ztěžkly, ale zvládla jsem to s mírným
hekáním až domů. Jela totiž nízkopodlažní tramvaj. Celkem
jsem ušla 2 500 m.
Venku vykukovalo sluníčko a foukal ostrý vítr, který shazoval
klobouky a pofukoval i pod kabát.

Komentáře

  1. U nás bylo nádherně. Až večer zapršelo a trochu zafoukalo, ale jen tak mírně. Byl to velmi teplý den.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady byl také pškný den.
    Píšeš, že tašky ztěžkly - nevím, ale je lepší nosit batoh na zádech - tak to mám já - nehraji si na dámu - v batohu se všechno lepší nosí, není namáhána jednostranně páteř-jako nošení tašek v jené ruce. Tada zase jsou tací, co mají potíže s rameny a ten batoh nemohou navléknout.

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem se vrátila domů, tak jsem se doslechla, že pošta u nádraží a okolí bylo uzavřeno, protože tam byla bomba.Tato pošta je velkým lákadlem pro zloděje i další hříšníky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .