EDOVY KROKY

Dnešní den byl velmi chaotický a doslova narván povinnostmi.
Nevěděla jsem, co dřív. Zprvu jsem šla shánět chléb Nopál a
pak jsem jela k Elviskovi, kde jsem měla schůzku s Maruškou


Olomouckou. Už jsme se dlouho neviděly. Pak jsem odjela
taxíkem za mágem, abych mu pogratulovala k narozeninám
a pak šla k paní doktorce domluvit se na předoperační vyšetření.
Hned mne poslala na rentgen plic, kde jsem čekala přes hodinu.
Odkulhala jsem se pak na zastávku tramvaje a odjela vysokou
tramvají na nádraží, odkud jsem si skočila na oběd do Tesca.
Velmi mne to unavilo, měla jsem v nohách přes 5 000 m a tak
jsem volala taxíka ECO. Už jsem potřebovala být doma.Taxík se
zatoulal a tak jsem místo deseti minut čekala půl hodiny. Dveře
bytečku jsem otevírala ve 14: 30 hodin .Byla jsem venku od
9 hodin, tedy pět hodin.

Komentáře

  1. Taky toho mám dnes "plné kecky".Několik hodin jsem seděla v čekárně-zhoršil se mi zrak...pak nechat udělat nové brýle...Sluníčko krásně svítí,ale je takový vichr,že to"bere"čepice.
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Některý den je hodně akční. My jsme jeli kupovat nové věci po malování (garnýže, hodiny, obložení atd.), a současně k nám dojel hospodářův bratr, co bude pomáhat pokládat nový koberec. Doteď mi z hovorů brní hlava

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla nádherně pohodové dopoledne. Sama doma, nakrmila jsem psa, posnídala a vytřela dům. Mezitím jsem připravila oběd, jak manžel přijel od lékaře, tak jsme poobědvali, vypili kafe.
    Po obědě jsem uklidila a zjišťovala organizační podmínky, zda půjdu či nepůjdu do jógy, zjistila, že nepůjdu. Tak jsem ošetřila velký záhon růží na zahradě. Takový poklidný den, kdy je člověk spokojený, že dělal co je potřeba.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já jsem dnes chodila  3 hodiny a měla jsem toho až dost. Také půjdu na vyšetření k očnímu ve středu a budu mít nové brýle-  jedny ty důležité jsem si rozšlápla, rámeček mám pokřivený a nevím, jestli to půjde srovnat. Uvidím. Mít jedny náhradní by nebylo na škodu.

    OdpovědětVymazat
  5. No, to jsi byla dnes, Haničko, opravdu akční. Já jsem si užila kamarádky a pak jsem byla jen se synem nakupovat. Tak dobrý.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .