MILÁ NÁVŠTĚVA

Venku pršelo a prý to i velice klouzalo. Ven jsem nešla
a tak jsem neměla nic. Ani chleba, ani máslo. NIC.
Dnes 3. prosince
kolem 11 hodiny se rozezvučel jasně zvonek a u vchodu
se ozvalo: Tady Taťoun! Ještě, že jsem měla odložené
korunky pro Ježíška. Minulý týden vyšel jeho kalendář
a tak se bylo na co těšit. Má název ORBIS NATURALIS
a kolekci obrazů prezentuje jako dary přírody. Plody
ořechů, květy, kůru, bobule, listy, kořeny rostlin.
Vše léčivé.

Obrazy jsou spojeny s příběhem nebo prožitkem.
Kalendáře jsem si nechala podepsat. Mistr Taťoun byl
tak hodný, že mi došel i nakoupit. Úžasné! Ještě, že
existují ochotní lidé.

Komentáře

  1. Hanko, to věřím, že máš radost z kalendáře i z milého setkání. Kalendáře patří mezi nejkrásnější dárky, schovávám si i ty staré. Letos jsem pro změnu dala na starost Ježíškovi hrnečky z fotek vnoučátek.

    OdpovědětVymazat
  2. Hodní lidé ještě žijí!

    OdpovědětVymazat
  3. Schovávat věci lze do určité míry. Přibude něco nového, odstraníš něco starého. Pak by se mohlo přihodit, že se z bytu stane skladiště. A my bohužel neradi vyhazujeme věci, které jsou nám blízké. Spíš rádi hromadíme. Snad po únosnou mez.
    Také miluji kalendáře a bločky všeho druhu. A těch PVC obálek, co mám na různé věci, které pak hledám, a když je zrovna potřebuji nemohu najít!
    Prostě jsou setkání a věci, které potěší!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá a překvapivá návštěva, to věřím. A ochotná - to se jen tak nevidí. Mistru Taťounovi přeji také pěkné svátky ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá návštěva a dvojitá radost. Tomu říkám dobrý člověk s hvězdičkou.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .