JANOVY KROKY

Po obědě jsem se vypravila na tramvaj a dojela nízkopodlažní
k hlavnímu nádraží. Pak jsem se zastavila v Domácích dobrůtkách
a odtud už to byl jen kousek do Elektry pana Linharta. S Maruškou


jsem byla domluvená u Elviska. Jenže tam visela cedule, že mají
otevřeno až 28.12. A tak jsem musela telefonovat, abychom
změnily místo schůzky. Domluvily jsme se na pekařství a kavárnu
U ILLÍKA. Tam bylo prázdno, ale dobré kafíčko a taky jsem tam
koupila žitný chléb. Seděly jsme tam téměř hodinu a pak jsem
se přemístila zpět na hlavní nádraží a odtud nízkopodlažním vozem
domů.Cestou kolem školy jsem si vyfotila dětmi ozdobený strom.
Celkem jsem ušla 3 000 m.




Komentáře

  1. Na své milé a známé, kteří nás opustili vzpomínáme.
    Také na konci roku bilancujeme nad tím, co jsme udělali, co jsme měli nebo mohli udělat. Nový rok chceme začít s čistým stolem, bez restů.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .