ALBÍNINY KROKY

Třetí prosincová neděle zahalena je do olověného nebe
a venku to zebe. Ale šla jsem v osm nakoupit, abych
udělala něco pro sebe. Venku ani živáčka, jen černá
kočka přede mnou kráčela a najednou kamsi zmizela.




Šla jsem po chodníku, abych se vyhnula blátu a znečištěné
trávě. U pokladny jsem zjistila, že nemám tolik, kolik
vykazovala účtenka, ale až doma jsem viděla, že jsem
byla opět o čtyřicítku obrána. Pokladní to dělají jednou
týdně pravidelně, ale s takovou lehkostí, až to udivuje.
Celkem jsem ušla 1 800 m.

Komentáře

  1. K tomu mám Haničko,  jednu radu. Zboží v košíku si předem aspoň rámcově+ spočítat a když pak u pokladny chtějí víc, přeberu a zkontroluji to před nimi. Manžel po zkušenosti, že cena uvedená u zboží nepasovala k té účtované, klidně se zeptá a dokonce už zboží vrátil- jednalo se o nějaký sýr, že nesouhlasí cena a oni na ní trvali. Když pokladní vidí, nemá sice toho zákazníka moc ráda, ale dá si pozor.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Je to tak - já to dopředu nesčítávám, na to bych potřebovala počítačku. Ale zásadně hned za pokladnou, na dohled prodavačky, si cech skouknu. Když to nesedí (teď už málo, dost mě v Penny znají), tak si to nechám vysvětlit, případně znovu zkontrolovat. Někdy vidím vytištěný jiný název zboží, ale cena je stejná. Jsou to praktiky obchodu, je to možné vysvětlit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Snachu ošidili o 2.000Kč.Chudinku málem křísili.Pokladní se překlepla.
    Albíny jsem měla dvě kdysi v rodině-tchýni a švagrovou...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Tam je u pokladny tak málo místa, že budu muset změnit postup. Budu chodit nakupovat 3 - 5 věcí, raději každý den, abych se dopočítala. Pokladní vždy vytvoří takový chaos, že něco musí odečíst, ale místo toho to připočítá a já to zjistím až doma.

    OdpovědětVymazat
  5. Reklama na rotilátku na obezitu je zase podvod. Jak jinak, že?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .