ŠTEFANOVY A MARIONOVY KROKY

Tedy včera a dnes. V úterý jsem byla nakupovat v obchůdku Hruška
a šla jsem pro to nejnutnější. Slaměnka měla zavřeno a tak jsem


ani nikam nepřecházela. Šla jsem krok za krokem a ušla jsem
1 600 m. Dnes to bylo horší. Měla jsem domluvenou schůzku s paní
profesorkou a to v restauraci SENIMO. Nevím, jak se to mohlo stát,
ale nesešly jsme se. Byl tam děsný nával a tak jsem se musela
přemístit do jídelny vedle a tím jsme se minuly. A to jsem tam
čekala od 11:45 do 12:30. Pak jsem se sebrala a odešla po chodníku
až na ulici Kaštanovu čp. 17 a pak dále k tramvaji na zastávku před
kavárnu MIA. Bohužel jela vysokozdvižná tramvaj, kam jsem měla
problém vylézt a řidička tramvaje byla natolik hodná a ochotná, že
mi přišla pomoci. ZÁZRAK! Vystoupila jsem u školy a pak šla zase
pěšmo. Ušla jsem ve středu 2 400 m. Tedy celkem za oba dva dny
4 000 m.

Komentáře

  1. Chvála paní řidičce tramvaje. Včera jsem měla po dlouhé době moc milé setkání v kavárně s kamarádkou.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .