HEDINY KROKY

Na dnes jsem musela jít na vyšetření krve a dalších tělních tekutin.
Ráno jsem čekala na tramvaj asi osm minut a pak jsem dokulhala
do zdravotního domu SPEA. Ráno jsem byla poněkud líná a tak jsem
šla ven až kolem deváté ráno. V čekárně už nebylo tolik narváno a
tak jsem byla venku za půl hodiny včetně odběru. Službu měla sestra
Janička, která jako jediná v našem městě píchá na první dobrou.


Asi má tajnou smlouvu s onou žílou. Vždy se tomu obě zasmějeme.
Pak jsem šla ještě asi 300 m k zastávce u Mořice a na Hodolanské
přehopsala koleje k vietnamskému obchodu a do Slaměnky, která
už zářila novotou. Nové pulty, podlaha i strop byly bílé a taky se jim
podařilo vyšetřit místečko na krájení uzenin a sýrů. Ráno jsem ušla
celkem 2 700 m.


Komentáře

  1. Hani, to je dobře, že jsi to dnes tak dobře zvládla, ještě, by byly výsledky OK.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem pozdravila Hedviku-Hedu dlouholetou kamarádku. Zrovna oloupávala vajíčka  na chlebíčky na rodinnou oslavu. Zvala mne k nim, ale to jaksi není u nás možné, jen se tak sebrat a jet. Co kdyby chtěla přijít vnoučata...Takže blahopřání, jak je nyní zvykem- telefonicky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .