VĚROSLAVOVY KROKY

Ráno jsem šla do Hrušky, protože jsem slíbila Lidunce
italské meruňky. Sice stálo kilo 85,-Kč, ale vzala jsem
pouze sedm meruněk, což bylo 45 dkg. Ušla jsem 1500 m.


Na oběd jsem byla domluvena na 11 hodin, že se sejdeme
ve vědecké knihovně. Dodatečně jsem gratulovala Aničce
k včerejšímu svátku a též od Marušky Písecké přišla Andulce
gratulace.'Šly jsme na oběd do Varny a pak přes náměstí
k Národnímu domu a do Copy centra. Ještě, že o prázdninách
jezdí nízkopodlažní vozy. Napodruhé jsem ušla 2200 m.
Tedy celkem 3 700 m.



Sluníčko se někde schovalo a noční zatmění Měsíce u nás asi
vidět nebude.

Komentáře

  1. Zvláštní paradox naší doby! Někteří lidé kupují předražené cizí ovoce v obchodech, někteří nechávají ovoce na zahradách shnít, neboť sběrny nevykupují
    a sami to množství nemohou spotřebovat.
    Meruňky mám už zavařené, teď se budou dělat u nás ovocné knedlíky švestkové.
    Dozrává víno, tak se člověk nají na zahradě.
    Dlouho jsem nabízela příbuzenstvu rybíz, nakonec jsem ho otrhala a zpracovala sama. Bylo mi líto nechat ovoce na keřích.
    Přeji všem hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci se v tom nějak hrabat,ale šokuje mně to taky.Meruňky za 89,90Kč,brambory za 16,90Kč...Nakonec jsem ze vzteku koupila banány za 15,90Kč.
    Haničko,jsi šikulka,že tak hodně chodíš.

    OdpovědětVymazat
  3. Když vidím, kolik jablek je na stromech v zahradách a jistě to suchem nakonec většinou nevyroste do potřebné velikosti a popadá to, bude to škoda.A my budeme kupovat ovoce po kouskách...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .