KROKY VIKTORA A MARTY

Poslední červencový víkend - tedy dny, kdy měl svátek
Viktor a má Marta - jsem byla nakupovat v Potravinách.
Šla jsem v sedm hodin, kdy bylo chladivé ráno a pěkně
se dýchalo. Venku moc lidí ještě nebylo a ani auta nejezdila,
takže jsem mohla přejít přímo a nečekat na semafor.


Včera jsem byla v Hrušce a ve Večerce, kde ale nic nebylo,
protože obě firmy: pekárna která peče chléb Nopál a cukrárna,
která vyrábí trubičky Staroměstské, kterým se v Čechách
říká kremrole má taky dovolenou. Debužírovat si budeme tedy
moci až od 13.8. Včera jsem nachodila 1 600 m a dnes 1000 m.



Celkem jsem ušla 2 600 m.

Komentáře

  1. No, dobře děláš, že nakupuješ brzy ráno jako my. U nás stále houkají sanitky a policajti nebo hasiči, už by mohlo to vedro polevit, než vymřeme z vedra.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře, že jsi vyrazila na nákupy dopoledne. Odpoledne už byly tropy. Jsou ještě teď. Sice jsi nic nekoupila, ale měla jsi pohyb na vzduchu. To je také užitečné. Já jsem se v Brně také prošel.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ven nechodím, jen pokud je nutno. Nakupuje muž a tomu moc teplo nevadí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .