ANDULČINY KROKY

Brzy ráno, krátce po sedmé hodině ranní jsem šla nakupovat.
Ve vedlejší ulici bylo rušno. Stálo tam několik policejních aut
a srocení příslušníků kriminální služby a policie. Když jsem šla
zpět, tak kolem velkého osobního auta poskakoval mladý muž
se smetáčkem a lopatkou a zametal střepy ze zadního skla
vybouraného mercedesu. Prý mu zloději taky ukradli počítač
a nějaké drobnosti. Nechápu, proč si majitelé nechávají ve
vozidle tak drahé věci. Ale poměrně často vídám v této ulici
skla u auta. Zastrčená ulice svádí k takovým výtržnostem.


Ráno jsem absolvovala 1 500 m. Krátce před desátou jsem
vystartovala na tramvaj a odjela k nádraží, odkud jsem šla
k Elviskovi pěšky a kolem poledne do železářství Norma. Pak
jsem jela až k Husově sboru a šla na oběd k Jelenovi. Ušla
jsem 2 500 m. Celkem jsem nachodila 4 000 metrů.


Když jsme seděly s Maruškou na terase u Elviska,
tak Maruška slyšela slabé cinknutí a posléze
zjistila, že jí vypadlo sklíčko z brýlí, které měla
na kabelce. Naštěstí se sklíčko našlo.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .