PŘED ODJEZDEM DO KRKONOŠ

V sobotu dne 16. června před polednem volala Maruška,
abychom se sešly po 14. hodině u Elviska. Asi pojede
zítra do Harrachova hlídat kocourka a tak se delší čas


neuvidíme. Jela jsem čtverkou k ulici Bystřička a pak
jsem šla pěšky k Elviskovi. Byly jsme domluvené, pokud
tam bude foukat klimatizace, že půjdeme pryč. Ale
šéfka Marcelka, která už ví o našem handicapu, že
chladivý vzduch a průvan špatně snášíme, rušivý element
vypnula. Dnes jsem si objednala 2 l kohoutkové vody
a citronem, protože kávu t. č. nesmím. Po 16 hodině
jsme se s Maruškou vydaly do Alberta a já pak na nádraží.
Celkem jsem ušla 2 500 m.


Maruška před odjezdem

Otavínka

Komentáře

  1. Už jsem se potěšila, že se dostaneš do Krkonoš! To by byla bomba! No tak ne, ale aspoň jste se sešly :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím, že se ti bude po ní stýskat, po kamarádce.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Pravděpodobně by se mi tam dobře dýchalo, ale nyní na to ještě nemám sil.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ale ono to jednou bude, a třeba i s Maruškou, která to tam zná ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Essay writing thesis statement \ , * " ! ^ > ! , & > " < - : , * > @ < . . . \ > " . http://essay-for-your-day.gq/97/ Writing methodology for research proposal < . @ . Web assign login $ . ) . = . . . . # ^ < ) . & . < > ^ . > - >

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .