BÁJEČNÝ SOBOTNÍ VEČER

Odpoledne jsem dostala SMS od Mari Písecké, abych si
večer ve 20 hodin naladila rozhlasovou Dvojku.


Devadesátiminutový pořad s ředitelem Prácheňského
muzea PhDr. Jiřím Práškem byl moc pěkný.



Ohromně zajímavé vyprávění charismatického autora
historických knih o Písku, Písecku i Chýnovsku.
Až do dnešního dne jsem netušla , že je táborským rodákem.
Musím se zeptat synovce, zda jej nezná. Mohli by být
spolužáci, protože se narodili ve stejném roce 1959.
Historik a etnograf vzpomínal mj. i na některé osobnosti
města Písku, které se natrvalo zapsaly do historie
královského města.
Např.



August Sedláček


Adolf Heyduk

Spolu s ním jsem se nořila do řady jeho knih, které vlastním.
Opravdu jedinečný večer.
Ráda bych se do milovaného měsla ještě podívala, ale nevím,
zda mi to bude ještě umožněno.

Komentáře

  1. To je dobře, že jsi měla takový zážitek.

    OdpovědětVymazat
  2. Neslyšela jsem, ale vím, že co se týká rodných míst, na to jsme citliví celý život. Je dobře, že se toho ujal rozhlas, který může sám dopravit pořad k našim uším. Můžeme ho slyšet, i když fyzicky zrovna nemůžeme :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .