ROSTISLAVOVY KROKY

Ve čtvrtek 19. dubna má jmeniny ROSTISLAV.
Oběma olomouckým mužům téhož jména jsem
gratulovala mejlem. Jedním z nich je pan
čokoládovník Geršl a druhým básník Valušek. Oba
nás dokáží naladit do růžova.


Před polednem jsem navštívila interní lékařku,
abychom společně daly dohromady papíry
a doklady z předoperačního vyšetření a pak jsem
navštívila pasáž, kde je obchůdek s hotovými
jídly a přesunula se do Sázavanu a pak Galerie Mořic.


Navštívila jsem LUXOR, což je obchod s knihami.

Odtud jsem odjela nejbližší tramvají na nádraží.
Olomoucký dopravní podnik nemyslí na potřeby seniorů.
Řada zastávek není vybavena lavičkou a tak vždy
jedu někam, kde lavička je, abych tam v klidu přečkala
onen čas, kdy pojede "moje" tramvaj. Nedělá mi to dobře
stát více jak deset minut.
Celkem jsem ušla 2 600 m.

Komentáře

  1. Jak vidím tak víš, jak si při cestování ulevit. Jen si přeju, aby tvoje přípravy měly co nejlepší výsledek. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem si postěžovala mužovi, že nedokážu jít daleko, usím se zastavit, doporučil mi, abych si sebou vzala skládací stoličku. Jo, máme takovou dřevěnou letitou, vydrží dost, ale pokud bych si na ni sedla, tak asi nevstanu tak hned bez opory. Je nízká, no.
    Hani, přípravy na operaci jsem také prožila, ale asi ne tolikrát jako ty za ta léta. Nezávidím a přeji, hlavně ať vše dobře dopadne i to vyšetření...hlavně však operace.

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, aby Tvoje putování po lékařských ordinacích mělo nakonec co nejlepší výsledek.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přidávám ke Svatčině podpoře. Důležité je, aby všechno dobře dopadlo, a zlepšilo Ti ti kvalitu života.

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, já to mám podobně. Taky nevydržím stát a proto si hned na zastávce sedám. Štěstí, že skoro všude lavičky jsou.
    A tobě držím také pěsti, aby vše dopadlo tak, jak má.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .