JARKOVY A ROBERTOVY KROKY

Jaroslav měl svátek 27. dubna, zrovna v den mojí plánované operace.
Sice jsem sotva lezla, ale protože jsem vyklidila ledničku a doma
neměla k jídlu vůbec nic, ještě jsem si z nemocnice zavolala do obchodu
a objednala chléb Nopál. Taxík mne dovezl domů po vyřčeném verdiktu, že
se moje operace odkládá a já pak asi kolem druhé dopajdala do večerky.


Cestou zpět jsem si koupila i několik karafiátků, abych měla na stole něco
voňavého. Pravda je výstava Flora, ale já jsem tak zdecimovaná, že o
cestě do parku nemohu mít ani pomyšlení. Sem a tam jsem naškobrtala
1 500 m. Nedělní oslavenec má jméno Robert, ale osobně žádného neznám.
Nechtělo se mi vyjít ven, ale nemohu chodit po baráku a škemrat o brambory
a jiné pochutiny. A tak jsem to zvládla na krátkou štreku, protože Potraviny
vietnamského obchodníka jsou skvěle zásobeny a bylo to nejblíž. Ušla jsem
1 000 m, tedy celkem za oba dva dny 2 500 m. Kolem dokola byli lidé jakoby
spěchali na plovárnu, jen já zmítána zimnicí měla teplé sáčko.


Výstavní předzahrádka, která se může doslova měřit s Florou.
Denně kolem ní chodím.

Komentáře

  1. Potřeba jíst tě donutí jít ven a nakoupit si. Kdybys měla někoho hodného, kdo by ti nakoupil, jak to máme zařízené u nás v paneláku, bylo by to dobré. Posloužíme si navzájem, při nejhorším zavolám synovi až to bude potřeba, snad ne moc brzy.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Nějak mi nepřijde vhodn= škemrat u sousedek více než osmdesátiletých. Ale bude líp, zítra přijedou s nákupem mladí.

    OdpovědětVymazat
  3. [Smazaný komentář] No, my si spíš vypomáháme s kamarádkou stejně starou. Když nakupujeme zeleninu a pod., bere muž i pro ni. Když nemohla chodit, tak chleba a pod. Jinak větší nákupy jí také dělá dcera a zeť.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, není na tom nic divného požádat o pomoc byť starší sousedy. Pokud mohou pomohou,tak to je i u nás. Ovšem horší by bylo, kdyby se k tobě do bytu chtěli jak já říkám "sáčkovat". To je pak velmi nepříjemné, nemám ráda lidi tohoto tipu. Nevím jak u vás, ale u nás jsou společné prostory na setkávání a tak by to mělo být. Samota je zlá, ale soukromí je třeba střežit.

    OdpovědětVymazat
  5. Libuše Rusková30. dubna 2018 v 14:33

    Haničko, u mě jsi přece škemrat nemusela. Jak jsem Tě uviděla, hned jsem se Tě přece ptala co potřebuješ a pár brambor s upečeným kuřecím stehýnkem jsem Ti záhy přinesla. Takže jsi hladovět nemusela.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Ano, to byla úžasná pomoc, protože jsem neměla nic a hlavně jsem byla téměř neschopná někam chodit. Moc Ti za to děkuji, žes mi nenechala ve štychu. Kuřátko bylo moc dobré!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .