DUŠANOVY KROKY

Devátý duben byl ve znamení lékařského vyšetření v nemocnici.
Oba pány doktory, nynější profesor a přednosta kliniky i pana doktora
PH, jsem poznala už před čtrnácti lety. Dokonce si přednosta vzpomenul
na to, že jsem ten komplikovaný pacient s alergiemi, warfarinem
a dalšími anomáliemi.Na kliniku jsem jela taxíkem objednaným už


v neděli. Byl přistaven zcela jinde, než jsem si objednala, prý mu to
nikdo neřekl. Celé město bylo ucpané a tak můj příjezd do nemocnice
byl opravdu na poslední chvíli. Ale ničemu to nevadilo, protože pan
přednosta přišel až o hodinu později. Pak jsem šla čekat na jiného
pána, který určoval termín a vysvětlovat technické požadavky.
Z nemocnice jsem se vypotácela v půl 11 hodin, počkala na bus
a následně odjela tramvají do středu města. Pak jsme šly s kamarádkou
Aničkou na oběd do Riegrovky a já pak odjela tramvají přes hlavní
nádraží vlakové na naše předměstí. Vystoupila jsem U Husova sboru
a došla nakoupit do Hrušky. Pak jsem se vydala kolem paneláků a přes
palouček domů. Přišla jsem ve 13 hodin, tedy jsem byla venku
pět hodin a ušla jsem celkem 2 000 m.


Komentáře

  1. Hani, přeju ti příjemnější a splavnější vycházky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Po doktorech neradno choditi, ale když je to třeba, co dělat,že?

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, věřím, že jsi toho měla plné kecky, ale nenapsala jsi, jak jsi uspěla. Půjdeš do nemocnice ležet? A býváš někdy na skype?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .