DEN ÚČESU

Včera se sešly na lavičce u výtahu dvě sousedky, bydlící na jedné chodbě.
Každá byla u jiné kadeřnice, ale přišly s pěknou trvalou. Tento den jsem
si tak nazvala sama. Obě dámy byly velmi spokojené. Když jsem hledala
na netu, zda něco podobného existuje, dočetla jsem se, že takový
den vyhlašují školy i instituce. Mnohde se tak děje většinou v měsíci


dubnu. Je to logické. Na jaře se uklízí v bytě i na zahradě a zrovna
tak chce být upraven i člověk. Jaro chce přivítat s půvabem.
Ne pro každého je tento úkon lehký. Chodí-li paní s francouzskými
holemi a musí-li zvládnout 4 km cestu, tak je to plno odříkání a překonání
sebe sama. Druhá paní jela za svou holičkou na druhý konec města,
ale také jí to slušelo. I když byly unavené obě, doslova zářily pocitem
krásně udělané hlavy a slušivého účesu. A to té s holemi je už 95 let!
A tak den trvalé a pěkného účesu v Domě s pečovatelskou péčí se konal
zrovna včera.

Lidunka u záhonů
Lidunka se spořícím prasátkem


Paní Svozilová



Komentáře

  1. Vypadají  hezky, není nad to, nechat se zkrášlit. Také o tom uvažuji ta "samoobsluha " mi už leze krkem.

    OdpovědětVymazat
  2. Libuše Ježková12. dubna 2018 v 21:51

    Je to krása! Mám ráda i seniory, když o sebe dbají. Já byla včera na pedikúře, v úterý jdu na kosmetiku a cca za 14 dní ke kadeřnici. Aspoň něco abych měla OK.

    OdpovědětVymazat
  3. To zaslouží pochvalu, když takové starší ženy o sebe dbají. Kdo byl zvyklý už v mládí, není divu, že o sebe pečuje. Ale jít 4 km pěšky v tomto věku? To se mi nezdá, jsou přece taxíky, navíc ve městě, tam by to neměl být problém. Ovšem chápu, že mnoho žen má "svou" kadeřnici. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Kupodivu je to tak. Sama tam chodím. Paní měla doprovod, která chtěla této paní půjčit vozíček (křeslo na kolečkách), ale Lidunka odmítla. Sama jsem jí obdivovala, jak přetrpí takovou vzdálenost, ale denně pravidelně chodí na procházku a pak k večeru skučí bolestí.

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud jsou to opravdu 4 km, to je hodně, navíc u kadeřnice, pokud byla na trvalé, to je dobře na 3 hodiny ten proces, ustalování, pod sušákem, už tohle unaví. To chce vzít si i minerálku s sebou, naše kadeřnice nabízí svým zákaznicím kávu. Ale i tak si myslím, že si taxi mohla objednat. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .